FAQ o nákupu
Výběr a nákup produktů
Poradíte mi s výběrem?
Samozřejmě, pokud si nejste jisti nebo máte konkrétní technický dotaz, napište nám na e-mail abetec@abetec.cz, rádi Vám poradíme a zodpovíme Vaše otázky.
Proč jsou některé produkty s cenou a některé bez ceny?
Produkty se zobrazenou cenou slouží pro přímý prodej přes e-shop. Produkty bez ceny prodáváme pouze na základě poptávky, kterou můžete zaslat buď přímo z formuláře z produktu, nebo na e-mail abetec@abetec.cz.
Jak mám nakoupit, když je u části zboží cena a u dalších není?
Pokud potřebujete objednat více zboží a některé máme na e-shopu s cenou a některé bez ceny, postupujte následovně:
1. objednejte přes e-shop zboží, které je s cenou
2. zboží bez ceny nám zašlete na e-mail abetec@abetec.cz, do e-mailu připište číslo objednávky z e-shopu, které Vám přišlo e-mailem
3. ozve se Vám obchodní asistentka s cenovou nabídkou a domluví se s Vámi na možnostech vyřízení objednávky
Doprava a platba
Jak mám zvolit dopravu, když nevím rozměry a váhu konečného balíku?
V případě, že bude balík větší nebo těžší než povolené limity dopravců, ozve se Vám obchodní asistentka.
Jak probíhá osobní odběr?
Pokud jste jako způsob dodání zvolil/a osobní odběr, ozve se Vám obchodní asistentka, až bude zásilka připravena. Osobní odběr je možný na naší adrese Ostřešany 43, 530 02, a to od pondělí do pátku mezi od 7:00 do 15:00. Vstup do budovy je zleva (velké prosklené dveře), zazvoňte na zvonek a obchodní asistentka s Vámi vyřídí vyzvednutí.
Dodáváte zboží mimo Česku republiku?
Ano, zboží posíláme i do zahraničí. Pokud jde o Slovensko, pracujeme na novém webu www.abetec.sk, kde budete moci objednávat zboží přímo ze Slovenska, nebo již běží náš e-shop www.soldering.sk. Pokud zboží, které potřebujete, na tomto e-shopu nenaleznete, napište nám objednávku na e-mail abetec@abetec.cz. Stejně tak pokud chcete zboží zaslat do jiné země, ozve se Vám obchodní asistentka.
V seznamu adres DPD výdejny není pobočka, kterou potřebuji, jak ji mám zadat?
Je možné, že kurýrní služba DPD má další pobočky, které nemáme v seznamu, neboť se jejich soupis neustále mění. Pokud jste nenašli tu, kterou potřebujete, napište do poznámky k objednávce, že chcete zaslat zboží na jinou pobočku a připište její adresu. Ověříme aktuální seznam a ozveme se.
Jak dlouho trvá dodání zboží?
V detailu každého produktu je uvedena dodací lhůta. U zboží skladem posíláme zásilky obvykle druhý den. Pokud zboží není skladem, je u něj vyplněná obvyklá dodací lhůta. Bližší termín Vám může upřesnit obchodní asistentka.
Je možné zaplatit kartou přes platební bránu?
Ne, bohužel to není možné, využijte možnost platby převodem.
Registrace a přihlášení
Musím být pro odeslání objednávky zaregistrován?
Pokud je to Vaše první objednávka, nemusíte se registrovat ani přihlašovat. Vyplňte osobní a dodací údaje a heslo do e-shopu a systém Vás automaticky zaregistruje. Údaje Vám přijdou na vyplněný e-mail. Při další objednávce se již musíte přihlásit, košík potom bude automaticky vyplňovat Vaše jméno a dodací údaje.
Jaké jsou požadavky na heslo do e-shopu?
Heslo pro přihlášení do e-shopu musí mít alespoň 8 znaků, povoleny jsou pouze číslice, malá a velká písmena bez háčků a čárek.
Už jsem u vás nakoupil, musím se pokaždé přihlásit?
Ano, pokud u nás jednou nakoupíte, systém Vás automaticky zaregistruje. Přihlašovací údaje, které Vám přijdou na vyplněný e-mail, poté využijete pro další nákup. Bez přihlášení není nový nákup možný. Pokud si nepamatujete své přihlašovací údaje, můžete si je nechat znovu poslat na stránce Zapomenuté heslo. Nové přihlašovací údaje Vám znovu přijdou na vyplněný e-mail, heslo si můžete změnit v Úprava profilu.
Košík píše, že mám e-mail už zaregistrovaný, i když jsem na vašich stránkách ještě nenakoupil, proč?
Je možné, že jste nakoupil na některých z propojených e-shopů:
- www.soldering.cz
- www.soldering.sk
- www.optic.cz
- www.antistatika.cz
- www.papercraft.cz
Pokud ano, již máte vytvořenou registraci a přihlašovací údaje naleznete na Vašem e-mailu, případně si můžete nechat znovu poslat heslo na stránce Zapomenuté heslo.
Mám problém s přihlášením, nejde mi odeslat objednávku.
Ozvěte se nám na e-mail abetec@abetec.cz, objednávku i problémy s přihlášením s Vámi rádi vyřešíme.
Jak zruším zasílání e-mailového zpravodaje?
Je nám líto, že už o naše e-maily nestojíte. Odhlášení z e-mailového newsletteru můžete provést pomocí odkazu v patičce každého e-mailu. Pokud máte zájem jen o některé e-maily, můžete si zvolit jen kategorie, které Vás zajímají.
Vrácení zboží / reklamace / servis
Jak mám vrátit zboží?
Ze zákona máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní od převzení zásilky. Podmínky vrácení zboží naleznete na stránce Vrácení zboží.
Jak mám reklamovat zboží?
Podmínky a postup reklamace se řídí naším Reklamačním řádem. Pokud chcete zboží reklamovat, nejprve nás kontaktujte na abetec@abetec.cz. Ozve se Vám obchodní asistentka a vyřídí s Vámi postup a náležitosti reklamace.
Poskytujete servis přístojů?
Ano, zajišťujeme autorizovaný servis na značky a techniku Hakko, Hios, Desco Emit, Mechatronika, Technoprint, Mark-10, Treston, Kirsten a další. Kontaktujte nás na abetec@abetec.cz.